sâmbătă, 3 aprilie 2010

prieteni adevarati

Am fost foarte des intrebata in ultima vreme.....daca as avea cui sa-i multumesc.Da am:

lui ioana gogo care imi aduce aminte ca viata e frumoasa si trebuie traita asa cum e, ca nu trebuie sa fac o tragedie din nimicuri si ca viata poate sa fie si dirty>:)

lui ana care e glumeata si ma incurajeaza....A&C power\m/

larisei care ma ajuta mereu la teste si ii raman datoare pentru asta

sarei care prin prezenta ei imi aduce aminte sa fiu mai atenta uneori cu ce fac si cu ce scot pe gura

lui ale ca ma energizeaza si imi aduce aminte ce sunt

lui georgi ca indirect imi arata ca nu e important sa iti pese ce zice lumea in legatura cu cine esti tu

lui cora care in timpul orelor ma face sa ma gandesc mai bine ca ar trebui sa invat mai mult

lui merry care imi arata ca pot avea incredere in ea

lui coada cu care ma cert mereu si imi aduce aminte sa nu imi doresc vreodata un frate

lui buti care imi arata nu trebuie sa imi fie rusine de origine

copiilor pe care i-am cunoscut in tabara care mi-au aratat ca pe lume exista si oameni normali nu numai fitosi

lui miru cu care ma prostesc mereu si care imi sporeste dorinta de nu a-mi lua haine din zara

lui saby care imi arata ca nu trebuie sa imi pese de ce zic restu' si ca nu e important cum te vede lumea

andreei care,cand o vad ma face sa ma gandesc de doua ori inainte de a manca ceva

lui hanan care arata ca poti sa fi prietena cu baietii si fara sa fi barfita pe la spate chiar daca unii te vad ca o curva(scuze de exprimare)

lui stef si lui nichita care imi aduc aminte ca exista si oameni profitori pe lumea asta

bunicilor care ma fac uneori sa imi doresc sa fiu mai cuminte

si nu in ultmul rand parintilor care m-au facut ceea ce sunt...Le multumesc tutuor

daca am uitat pe cineva.......imi pare rau, sa stiti ca toti contati

3 comentarii: